Jahans, tällaisella Erkka päätti paiskata. Eihän siinä mitään, pelataan mukana.

Säännöt:

1. Laita viisi linkkiä viiteen aikaisempaan blogipostaukseesi. Niiden tulee liittyä seuraaviin teemoihin:

  • Perhe
  • Ystävyys
  • Rakkaus
  • Minä itse
  • Mitä tahansa

2. Haasta viisi muuta bloggaajaa tekemään saman. Yritä löytää ainakin kaksi uudempaa tuttavuutta, joihin voit näin tutustua paremmin.

3. Lue postaukset, ja jätä halutessasi kommentteja.

Jaha, jaha, nöö...

Perhe... Tässäpä meidän oman pikku perheen elämää. On taaskin sunnuntai...
Senkin puolesta ajankohtainen postaus, että tänä aamuna totesimme viimeinkin pakastimen olevan eläkeiässä ja lähdemme metsästämään uutta kierrätyskeskukselta

Ystävyys. Joo, tämä se on: Ystäviä voi muistaa muulloinkin kuin 14.2.

Rakkaus, aah, tuo rakkaus. Ilmentynee konkreettisimmin tällaisissa tilanteissa: My Superhero Boyfriend!

Minä itse. Ööh... Paha... Mitäs tohon sanois... Ehkäpä mun eka postaus tässä blogissa summaa aika paljon. Tästä se lähtee...

Mitä tahansa. No prkl, eikös niiden rajojen pitänyt olla rakkautta, eikä meemin tekijä rakasta mua?
Naisen anatomian vaikutuksesta miehiseen psyykeeseen. Ainoita harvoja hyvin piirrettyjä postauksia tässä blogissa.

Ja kenet haastaisin? Hmm... Korspin, Sannan, Niksun, Onsillan ja Saokan. Joo, niin mä teen!

Menikö oikein?

pus!