...ketä mä huijaan. Nauratte kuitenkin. Ainakin itse oon hohotellu kyljet kipeinä ja silmäkulma kosteena.

Nämä ovat siis ihan autenttisia lapsuusajan piirroksia. Vuosilukuja en osaa sanoa, sillä enhän minä älynnyt laittaa näihin lapsena nimeä tai vuosilukua. Mutta laitan nämä suurinpiirtein tekojärjestykseen sen perusteella mitä osaan päätellä.

Taideteos nro 1 on ehkäpä mallia Anna 10 v. Ihan niinkuin oisin just lukenu Sormusten Herran tai jotain...

_____________________________________________________________________________________________

Sama linja jatkuu vaan. Mä oon ollu aina tämmöinen pikku feministi, ja piirtelin sitten naissotureita. Miehet sai olla aina enempi vähempi ottavana osapuolena mun piirroksissa.

____________________________________________________________________________________________

On mulla varmaan ollut jokin tarinanpätkä mielessä tätä piirrustaessa, mutta johan se on unohtunut aikojen saatossa.

____________________________________________________________________________________________

Tämä on ollut varsinainen suurtyö! Kokonainen maisema ja kaikkee! Voitte uskoa, että oon ollu aika innoissani kun olen jaksanut tehdä näin ison väritystyön, mä olen ollut aina hirveän laiska värittämään. Hmm... eipä varmaankaan huomaa, että Eddingsin kirjoja on luettu ja dryadit tulleet tutuiksi, eihän :P

____________________________________________________________________________________________

Milloinkas olette viimeksi nähneet näin hienon öllimöllin?

__________________________________________________________________________________________

Lisää hienoja otuksia. Anatomian taju on päässyt yllättämään, mutta epäilen, että joko tuo hevos-osa on piirretty läpi (Hevoshullusta tai Villivarsasta) tai joku muu on piirtänyt sen ja minä olen sitten tuhertanut itse alaosan ja siivet.

__________________________________________________________________________

Lohikäärme! Veikkaisin että tässä aletaan olla jo reippaasti yläasteen puolella.

____________________________________________________________________________________________

Ah! Ja sitten yksi mun lemppariaiheista: siivekäs hevonen. Tosin mun maailmassa ne olivat Ilmasyntyjä. Nimi tuli siitä, että nämä otukset synnyttivät lennossa, ja poikasen piti oppia lentämään heti synnyttyään, tai se... no, mätkähti maahan ja kuoli. Luonto on julma.

Huomatkaa hieno lentoon tarkoitettu satulaviritys, joka pitää ratsastajan paikoillaan.

____________________________________________________________________________________________

Väritystyö! Aika hyvä vaikka itse sanonkin, noin niinkuin rippikouluikäisen piirtämäksi. Ei taida partaäijän plokki pitää, sen verran hutera asento. Ja nainen näyttää aika vihaiselta. Aijai!

__________________________________________________________________________________________

Lisää taistelevia naisia! Vähäpukeisia sellaisia! Älkää kysykö, mikä tuo otus on! En minä tiedä!

___________________________________________________________________

Jotakin jännää tässä on meneillään. Vinkki aloitteleville fantasia-piirtäjille; viitat ovat hirveän käteviä jos et jaksa piirtää kokonaista ihmishahmoa!

_____________________________________________________________________________________________

Karvainen barbaari on karvainen. Tytöt tykkää. Muistaakseni yritin piirtää ällöttävimmän mieshahmon, minkä voisin keksiä. Onhan tuo aika etova joo...

_________________________________________________________________

Lukion puolella aletaan varmaan olla. Pojalla on aika mageet kengät. Ja aika erikoinen yläkehon anatomia. Mutta tukka hyvin, kaikki hyvin, eikös!

____________________________________________________________________

Kaupunkisourin hienot hopeatussi-yksityiskohdat katos skannerin uumeniin, nyyh. Huomatkaa hieno rynnäkkökivääri!

_________________________________________________________

Jossain vaiheessa mä olen piirtänyt näinkin hienoja! Jos noita virheitä anatomiassa (kuten kaksi oikeaa kättä) ei lasketa, niin aika kivan oon jaksanu raapustaa.

____________________________________________________

Ja ettei nousis liikaa päähän edellisen kuvan onnistuneisuus, niin ihaillaanpa mun ensiaskelia mangan parissa! Ei hyvää päivää...

______________________________________________________________________________________________

Onneksi se vaihe meni ohi... Mutta kaikki jää aina vaikuttamaan, ja mangan ja animen vaikutus näkyy ehkä tässä city-ninja -kuvassa.

_____________________________________________________________________________________________

Viimeinen kuva taitaa olla aika tuore, lukion loppuajoilta (eli kymmenen vuoden takaa, nyyh!) Yhdestä asiasta en luovu; vähäpukeisista naissotureista!